х.Кралев Дол – вр.Голо Бърдо

Възникна грешка. Моля опитайте отново. Достъпът до Вашите координати е отказан. Моля, позволете го, презаредете страницата и опитайте отново. Информация за локацията не е налична. Няма връзка или връзката с интернет е много слаба, за да се изпълни заявката. Моля опитайте отново. Неочаквана греша. Моля опитайте отново. Вашият браузър не поддържа тази функция
  • Категория: Пешеходни
  • Сезон:
  • Област: Перник
  • Планина: Голо Бърдо
  • Начална точка: х.Кралев Дол( 42.558255, 23.059331 )
  • Крайна точка: вр.Голо Бърдо( 42.498187, 23.118307 )
  • Денивелация: 361 м803 м - 1164 м
  • Дължина: 18 км
  • Времетраене: 6 часа
  • Информация: 17.09.2011
  • Източник: bgMountains
  • Маркировка:
  • Трудност:

Моля, имайте предвид, че голяма част от данните са неофициални, може да съдържат неточности и са предназначени за спомагателно, а не основно средство за ориентация при избор или провеждане на преход.

0м 0м 0м 0м 0м
Изтегли GPS трак Навигирай Добави в планове Добави в Посетени Нощувки наблизо Места наблизо

Подробна информация за маршрута

С този преход се минава една голяма част от планината Голо Бърдо. Обиколката включва няколко върха преди и след връх Голо Бърдо. Тръгва се нагоре от хижа Кралев дол, която е необитаема, докато не стигнем билото по ясна пътека. Оттук поемаме надясно към близкия връх Примочляк. След него се връщаме назад до разклона, но този път не слизаме надолу, а продължаваме напред по билната пътека. След около километър и нещо се отбиваме от нея в посока североизток за да достигнем до връх Янска могила.

От Янска могила караме пак назад до главната за нас пътека и вървим само направо по маршрута и така 7 км. Междувременно минаваме през нещо като връх, който сме отбелязали като безименен. Малко след него е важно да не се объркаме на един разклон. Главният път завива наляво, слизайки от планината към село Студена. Ние хващаме пътеката, която излиза от него в посока югоизток, пак по билото. Километър и нещо по-късно трябва да излезем отново от пътя от дясната страна, за да Качим близкия връх Реле. В края на правата пътека минаваме през връх Голо Бърдо, а след него има естествен завой на североизток към Масорица.

Оттам продължаваме да следваме следата, докато стигнем село Студена, където маршрутът приключва.

Места наоколо, които да посетите

гр.Перник – вр.Гола Могила гр.Перник – вр.Ветрушка гр.Радомир – вр.Ветрушка с.Кладница – вр.Черни връх – с.Железница село Владая – местност Тихия кът с.Планиница – вр.Тумба с.Планиница – вр.Тумба – през гората хижа Кумата – вр. Черни връх

Версията на Вашия браузър е прекалено стара.
Моля, актуализирайте го или изтеглете друг браузър от тук.